Re: problem: Zoltrix + TP SA

Autor: Zibby (zibby_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 20:10:22 MET DST

DarkMan <darkman_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc3f74$84ba7660$4b8dccc2_at_darkman.szczecin.pl>...
> Mam Zoltrixa 33,6. Czesto przy laczeniu sie z TP SA linia jest zajeta.
> Czasami nie moge sie polaczyc nawet przez pol godziny!
> Czy to jest spowodowane przeciazeniem lini? Czy zajetymi adresami w TP
SA?

Prędkość twojego modemu nie ma tu żadnego znaczenia(to tak, jakbyś
normalnie wykręcł numer TelePSA - spróbój, fajne wrażenie). Może to być
spowodowane zarówno obciążeniem linii(to mniej prawdopodobne) jak i
zajętymi łączami. Nie wiem, ile TPSA udostępnia łączy dla 0202122 w każdym
województwie, ale słyszałem, że niewiele. Czasami mam ten sam problem, ale
nie trwa on aż pół godziny. Jedyna rada to zgłosić to na górę. Rozwiązanie:
zamias się męczyć ciągłego wciskania 'połącz ponownie' proponuję programik
upgrade'ujący Dial-upa "Dunce". Jak chcesz, to Ci go podeślę( nie jest
mały, ale fajny - 107 KB. U ciebie jakieś 2, 3 minuty).