PAWLE LEMAŃSKI (DEBILU?)

Autor: Zibby (zibby_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 20:10:25 MET DST

Pawle vel PolTeam E.G. z free.polbox.pl. Nie sądzę, aby rozsądny człowiek
tak się narażał na krytykę wysyłając tak kontrowersyjne posty. Zauważyłem,
że ty, albo ten, kto się pod ciebie podszywa robi sporo zamętu na wielu
grupach dyskusyjnych, np. pl.soc.sex. Jest to trochę frapujące, szczerze
mówiąc mam dość czytania chamstwa na sieci (można się obrzucać ścierwem,
ale jak ktoś na to słusznie zasłuży). Do czego zmierzam... Wytłumacz się,
czy to ty, czy nie ty. W innym przypadku wielu poświęci swoje servery, aby
zapchać twoją skrzynkę( limit chyba 1MB) ścierwem przez następnych kilka
tygodni.

--
Pozdorwienia!