Re: Pomocy - crack do plikow Worda (6)

Autor: Zibby (zibby_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 20:10:26 MET DST

Jeśli bardzo chcemy pozbyć się zabezpieczenia w Wordzie, można po prostu
zaznaczyć all contents(nie wiem jak to po polsku) <CTRL+A>, następnie
skopiować do schowka i wkleić na nowym dokumencie. Zabezpieczenie hasłem
szlag trafia.
Swoją dogą przydałoby się jakieś zabezpieczenie przed odczytem, a nie tylko
przed zmianami...

Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl> napisał(a) w artykule
<3340D711.22DE_at_rsw.pl>...