Re: !irc

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 20:03:10 MET

 Rav <mhcrav_at_free.polbox.pl> wrote:

>Nie wiem. Moj dziala swietnie zarowno z polskimi serwerami jak i
zagranicznymi.( choc nie ma to chyba wiekszego znaczenia)
>Rav

Podobnie jak u mnie, lacze sie przez tp.sa
i wszystkie servery ircowe moje:)

Marek
****[Marek Oberman]*************[Warsaw Poland]***
** E-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl **
* : mareko_at_free.polbox.pl *
** http://www.geocities.com/SiliconValley/8980 **
*** http://free.polbox.pl/m/mareko ***************
Nowa strona!!!