Re: VRGQuake - patch do Quake'a dla Virge'a

Autor: Michał Jaskólski (jj_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 18:15:58 MET DST


Dnia Wed, 02 Apr 1997 08:31:25 +0200, Marcin Pawlak <Martin_at_chip.vogel.pl>
napisał(a):

>Michal Malanowicz wrote:
>>
>> [QuaKeR] <bgates_at_microsoft.com> napisał(a) w artykule
>> <33412e4b.232885_at_news.nask.pl>...
>> > Dziś w sieci pojawiła się specjalna wersja Quake'a dla karty Virge.
>> Umożliwia
>> > ona uzyskanie ponad 30 klatek na sekundę na DX4/100 w 640x480 i 40-60 na
>> > Pentium. Znaleźć go można na ftp.idsoftware.com, ale szybciej ściągnąć go
>> z
>> > ftp://ftp.chip.pl/Pub/Quake/Upload - plik vrgquake.zip (ok. 400 KB).
>> >
>> Sciagnalem dla kumpla ten oto plik i spotkalo mnie wielkie rozczarowanie!
>> Ani obiecanych efektow, ani lepszego framerate nie uswiadczylem!
>> Moze wam sie uda, bo kumpel ma Cyrixa znanego z niskiej wydajnosci
>> w Quake i Virge ExpertColor a w instrukcji wspominaja o Pentium...
>> --
>> Michal Malanowicz
>
>porównaj sobie długość pliku z winkwakiem 1.0
>
>Martin

Brawo Martin!
VRGQuake'a (ładna nazwa, czyż nie :-> ) sfabrykowałem z WinQuake'a 1.0
zmieniając nieco plik wqreadme.txt (zamiana WinQuake i WQ na VRGQuake,
trochę cięć, trochę nowych, wymyślonych przeze mnie możliwości i
parametrów).
Nie sądziłem, że tyle osób uwierzy w Quake'a na DX4/100 z 30 klatkami na
sekundę w 640x480x24 bit na karcie 3D za 200 zł!
Swoją drogą WinQuake powinien na Virge'u chodzić nieco szybciej niż zwykły
Quake (nie wiem bo nie mam).
Mam nadzieję, że Martin nie obrazi się, że swoimi (jak widać udanymi)
dowcipami (Kwak i Win97 PL) zająłem kilkaset kilobajtów na serwerze FTP
Chipa :-)

 
 
   Michał Jaskólski [ jj_at_gdansk.sprint.pl ]
http://www.gdansk.sprint.pl/~jj/ [ homepage ]
http://www.gdansk.sprint.pl/~jj/jw23/ [ JWww23 ]
 -- Nie rób nic na siłę; weź większy młotek --



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:00:52 MET DST