Netscape i Mail

Autor: Zygmunt Kałuża (zygmuntk_at_rci.bitbank.rzeszow.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 17:55:04 MET DST

Na codzień używam MSIE i MS Mail,
dlatego mam pytanie do zwolenników Netscape:

Przed świętami wysłałem do znajomych życzenia e-mailem
z załączeniem pliku binarnego z grafiką, animacją i dźwiękiem
(*.exe). Niestety, od kilku osób otrzymałem uwagę, że plik
jako załącznik (attachement) doszedł w kilku kawałkach i
nie da się rozpakować ? i czytać ?

W związku z tym nadałem ten plik ponownie jako załącznik
do własnej skrytki pocztowej i ściągnąłem - owszem nadeszły
3 części (do Kolegi było to 12 części), ale MS Mail po ściągnięciu
inteligentnie połączył wszystkie części w jedną całość i problemu
w czytaniu nie było. Jednak po ściągnięciu za pomocą Netscape 3
pozostają 3 nieczytelne części. Musi się przecież dać to odebrać
za pomocą Netscape ? Proszę specjalistów od Netscape o pomoc
i informacje - jak połączyć 3 oddzielne części pliku binarnego i
potem rozkodować (MIME) ?

A swoją drogą, czy ktoś mi wyjaśni, dlaczego plik 130 KB jest dzielony
raz na 3 raz na 12 kawałków i od czego to zależy. Dawniej przychodziły
większe pliki pocztą i w jednym kawałku.

I kto mi będzie tu mówił o wyższości Netscape nad MSIE + MS Mail ?

Z poważaniem

Zygmunt K.