Re: Stary monitor i S3

Autor: Michal Borkowski (borek_at_ii.uni.wroc.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 14:31:33 MET DST

   Obecnie produkowane karty wymagaja troche wiekszych czestotliwosci
   niz kiedys. Dlatego trident produkowany dobrych kilka lat temu
   dziala bez problemu a S3 nie. Sam mam ten sam problem i u mnie
   dostarczony z karta program refresh tez nie dziala. Mozna to obejsc
   stosujac program univbe (teraz to sie nazywa Scitech display
   doctor). Jest tam program unicenter i nim mozna dokladnie
   zaprogramowac kazdy tryb graficzny obslugiwany przez karte.

   Michal Borkowski

     borek_at_ii.uni.wroc.pl
     http://tempus.ii.uni.wroc.pl/~borek