Re: Kultura debila

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 15:01:20 MET DST

On 2 Apr 97 at 12:49, Slawomir Wawak wrote:

> [ciach]
>
> Zaczynam byc za zamknieciem polboxu.

A jak ktos wysle do Ciebie obrazliwy list zwykly to bedziesz za
zamknieciem poczty? Jedyne coby moglo pomoc jako tako to skasowanie
0202122 ale chyba nie wszystkim by sie spodobala taka zbiorowa
odpowiedzialnosc za pare osob ktore, jak ktos ladnie to ujal "nie
umialy sprostac wyzwaniu anonimowej poczty" i zaczely slac bluzgi na
lewo i prawo.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski