Re: Matrox kupic czy nie??

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 23:23:52 MET DST

>Powiem krotko: roznicy w szybkosci miedzy 2, 4 czy 8 MB nie ma!!
>Konsultowalem sie w tej sprawie ze znajomym z Matroxa..

Uproszczenie. Proponuje chociazby na karce z 2MB odpalic tryb
1024x768x16bit i porownach wyniki Wintacha z karta 8MB. Nie wspomne juz o
chociazby takim tescie: biezemy jakis screen-saver pod NT (OpenGL) i
zapuszczamy go na karcie 2MB i 8MB... Jesli ktos mi wykaze, ze roznica
nie istnieje to jutro zmieniam swoj komputerek na 286, bo tu tez roznicy
nie bedzie ;))

karpio