Re: Karta dzwiekowa + modem z voicem

Autor: Krzysztof Matula (kmtaboo_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 29 Mar 1997 - 10:02:30 MET

> Jesli to jest fax-modem Zoltrix to ma wyjscie audio takie jak z CD ROMU
> mozna je wpiac w karte dzwiekowa kabelkiem 4 zylowym.
> Ale wtedy dzwiekowe wyjscie z CDeka nie ma gdzie wpiac.

Modem Zoltrix ma tez i WEJSCIE audio na kabelek 4-zylowy (zaraz obok
wyjscia) do ktorego mozna podlaczyc CD. Problem pojawia sie jezeli do tego
wejscia nic sie nie podlaczy. Sygnal z modemu czasem jest slyszalny przez
karte dzwiekowa, a czasem nie. W moim wypadku pomoglo podanie zerowego
sygnalu na wejscie CD poprzez zwarcie go dwoma zworkami... A tak w ogole
to zrezygnowalem z takiego polaczenia, bo z modemu wychodzilo za duzo
szumow...

KM