Re: Klopoty z Modemem

Autor: tomekb (tomekb_at_koti.com.pl)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 16:51:04 MET DST

Arek Brodowicz wrote:

> W lutym TP S.A. obdarzyła mnie nowym, własnym numerem telefonu. Byłbym
> pełen szczęścia gdyby nie to że maksymalna szybkość połączenia jaką udało
> mi się osiągnąć to 14.400 b/s. Na starej lini niezchodziłem z 28.800 b/s ,
> a często udawało się i 33.600 b/s (mam modem Zoom v34+). Niestety obie
> linie są przyłączone przez urządzenie o nazwie MultiGain (zainstalowane
> przez TP S.A.), które jest prawdopodobnie sprawcą tak niskiej szybkości.
>
> Jeżeli ktoś wie czy da śię coś z tym zrobić proszę o informację.
>
> POZDROWIENIA
>
> Arkadiusz Brodowicz
> [...]
Jedynym wyjsciem wdług mnie jest ciagle narzekanie na zly stan
linii, na przesluchy, szum w trakcie rozmowy, na brak sygnalu
dzwonienie codziennie do lokalnego Biura Napraw i
przedstawianie tych uwag i w koncu dla swietego spokoju
uruchomia twoj numer telefonu jako linie koncowa.
Nie recze za skutki u mnie takie cos wystarczalo.
TOMEK
tomekb_at_koti.com.pl