Jak porownac dwa pliki *.txt?

Autor: Arkadiusz Grzelczyk (magsys_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 00:17:03 MET DST

Pytanko jak w temacie. Mam dwa pliki textowe "prawie"
identyczne, pytanie czy jest jakis sposob (moze jakies
polecenie) aby te roznice wylapac. DOS i W'95 na tym pracuje.
Wlasnie W'95 "dal ciala" i bez zadnego powodu zginela mi
klawiatura PL programisty. Pozostala tylko Angielski
(Amerykanski). Zastosowalem /panel sterowania/ klawiatura/
jezyk/ dodaj Polski - jest OK. Wlasciwosci (polski programisty)
zastosuj i wywala mi to bydle (W'95) komunikat w stylu ze nie
zgadza mu sie to z moimi ustawieniami strony kodowej ! A na
dodatek po tym wszystkim w regedit.exe wpis jak nizej
----------------
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\control\keyboard
layouts\00010415]
"layout file"="kbdpl1.kbd"
"layout text"="Polski (programisty)"
"layout id"="0007"
Czyli wedlug wpisu wszystko powinno byc OK
Zamapowalem sobie dysk poleceniem -dir/on/v/s>d:\text.txt
Zastosowalem powtorna instalacje"systemu" i znowu mapowanie,
chcialbym wylapac to drobne "ustrojstwo" wielkosci 4 bitow.
Arek

--
"Myslenie to dziwny nalog,     magsys_at_lodz.pdi.net
nieprzyzwoicie boli,