Re: CDROM

Autor: Tomek Bilski (tbilski_at_wlkp.ternet.pl)
Data: Mon 31 Mar 1997 - 21:11:13 MET DST

Michał wrote:

> Slyszalem, ze CDROMy x10 i x12 nie czytaja kompaktow z czasopism
> komputerowych np. Chip.
> Oczywiscie tylko niektore odtwarzacze. Czy spotkaliscie sie moze z tym?
> Chce kupic wlasnie CD x12 i nie wiem czy kupic lub ew. jaki kupic.
>
> Michal Plonka
>
> --
> ****************************************************************
> Please, visit my school's page - http://www.free.polbox.pl/c/copernic/ and
> my home page http://www.free.polbox.pl/m/mplonka/
> My e-mail: mplonka_at_free.polbox.pl
> [...]

Od zeszlego roku uzytkuje LITEON x12 - no problems ( test m.in. tego i
kilku innych
szybkich odtwarzaczy byl w jednym z ostatnich Chip-ow ) . LITEON - jak
rowniez
napisano w tescie czasem charakteryzuje sie nie najcichsza praca , poza
tym posiada
klawisze sterujace ( pozornie malo wazne ) . Niezly stosunek
mozliwosci/ceny .

Pozdrawiam

--
Tomek .