Re: Jaki CD-ROM???

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sun 30 Mar 1997 - 23:02:02 MET DST

On Sun, 30 Mar 1997 15:20:40 +0200 (CEST), Rafal J. Czekala wrote:

>Zaj czkowski Piotr <zajaczko_at_free.polbox.pl> napisa (a) w artykule
><01bc3bb3$67c24160$LocalHost_at_ramzes>...
>
>Rany boskie.... SiŰ porobi o.... Ja mam Aztech 4xSpeed i sobie chwalŰ...
[...]
> 4) jak mi siŰ w odpowiedzi odezwie u ytkownik double speeda i powie, e
>te mu starcza, to siŰ ržwnie z nim zgodzŰ...

i masz racje.
mam od lat Philipsa 2x i nawet mi na mysl nie przychodzi wymieniac go.
i nie powiem zebym korzystal z niego malo (mam ponad 150 CD
z oprogramowaniem, a i do backup'ow uzywam CD - co dwa tygodnie
przerzucam czesc na tasme Ditto800 i masteryzuje w pracy)
Jakos nie bardzo widze korzysci jakie mialaby mi dac wymiana na 12x
czy cos w tym rodzaju. Nie sadze zebym go wymienil wczesniej niz kiedy
bedzie mozna kupic DVD w rozsadnej cenie. (no chyba ze sie rozsypie)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi