Re: Pamiec EDO Ram

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Sun 30 Mar 1997 - 15:31:57 MET DST

Apoloniusz napisal (-a) :

> 100% nie wolno mieszac EDO ze zwyklymi i to dla dowolnej plyty i nawet dla
> roznych bankow.
> O ile nawet to bedzie chodzic w DOS to na pewno posypie sie w WIN95
> --

A tos mnie facet zgiol! Tyle w tym czlowiek siedzi a tu sie nagle dowiaduje, ze
"nie wolno". Poczytaj sobie kolego najpierw troche dokumentacji technicznych
chipsetow bo praktyki to chyba nie masz zadnej. Mozna mieszac ale tylko w
roznych bankach. Mozna sobie nawet w plyte na VXie lub TXie wlozyc EDO, FPM
i SDRAM naraz i nic sie nie stanie i nic zlego sie dziac nie bedzie.

Piotrek