Re: Active X

Autor: Krzysztof Kniaz (kniaz_at_sol1.lrsm.upen.edu)
Data: Sat 29 Mar 1997 - 23:58:41 MET

Leszek A. Szczepanowski wrote:

  On Tue, 25 Mar 1997, Mike wrote:

> Czesc
>
> Wiem ze jest to bardzo lame, ale czy ktos by mogl mi wyjasnic co
> jest Active X ?
>
> Dziekuje

  To jest cos bardzo, bardzo lame :-))
  Ale powaznie, to technologia Microsoftu, pozwalajaca 'ozywic'
  strony WWW. Tylko ma pelno bugow, przez ktore mozna uruchomic
  dowolny program na serverze NT :-)) Podobno dalej jest jakis bug..

Active X to jest tzw (Net) Distributed OLE. Posiada bugi, bo i samo OLE
jest ulomne. Dziala oczywiscie
tylko w srodowisku MS

--
Krzysztof Kniaz,