Odp: zagubiona partycja - pomocy?

Autor: Piotr Lubowiecki (ogilubo_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 29 Mar 1997 - 23:14:54 MET

----------
> Od: Darek Jankowski <elkom1_at_free.polbox.pl>
> Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Temat: Re: zagubiona partycja - pomocy?
> Data: sobota 29 marca 1997 roku 22:32

> Napisz jakie masz komunikaty i jaki sprzęt. Nikt ci nie pomoże jeżeli
> nie odpowiesz na moje pytania !

Chodzi o to, że windows '95 (chyba?) po próbie odczytu CD-ROM-a resetuje się a potem po starcie prosi o włożenie dyskietki z systemem do a:, bo innych napędów nawet nie widzi. Jak odpalę system z dyskietki i załaduję fdiska to okazuje się, że zgubił partycję, i tyle!
Mam płytę z chipsetem Intela1430VX (LUCKY STAR), procesor Cyrix 120+,16 RAMU EDO, CD Goldstara x4 oraz twardy WD730MB.