Re: DVD

Autor: Emer Manix (rozpedek_at_us.edu.pl)
Data: Sat 29 Mar 1997 - 19:00:00 MET

jerzy_szymanski_at_gtech.com wrote in article
<9703258593.AA859309737_at_ccgate.gtech.com>...
> Czy ktos wie ile kosztuja napedy DVD??
> A tak w ogole to czy wogole sa juz w sprzedarzy.
Z tego co mi wiadomo to jeszcze nikt nie sprzedaje DVD.
Generalnie sprzet jest gotowy , ale cos sie opóznia z ustaleniem
sposobu zabezpieczenia przed kopiowaniem materialow z
Copyright'em. Niektorzy producenci podali nawet ze pod koniec
roku pokaza DVD nagrywajace.
(Informacje, jesli dobrze pamietam mam z site'u Quadranta)

Mariusz rozpedek_at_us.edu.pl
Rzeczywistosc która Dokladnie mozna opisac za pomoca slow
nie jest prawdziwa Rzeczywistoscia.