Re: Pamiec EDO Ram

Autor: Pawel Sikora (pawel_at_pmc.com.pl)
Data: Sat 29 Mar 1997 - 15:52:52 MET

Marek Sokol wrote:
> DX2/66 Mhz i 8MB RAM SIMM. Czy moge w jakis sposob dorzucic tu 8M
> badz wiecej pamieci EDO RAM.

Bez sprawdzenia na pozyczonej kostce nie uda sie tego rozstrzygnac.

> Ponieważ nie podałaś producenta płyty więc należy domniemywać że to
> jakiś noname :(
> jedyna plyta na ktorej chodzily pamieci edo (jaka znam) to byl chyba
> asus (pci+1 vlb).
> swoja droga znakomita plytka pod 486.
> ale raczej ci sie nie uda (na plycie marki *plyta glowna*).

Raczej to nie byl ASUS bo chipset SIS 496/497 nie toleruje EDO.
(sprawdzalem tego wspanialego PVI486-SP3 i krzyczy ze bios checksum
error czyli ze wystepuja bledy juz przy kopiowaniu do shadowa.)
Pawel/
P.S.
Edo i Fpm mozna mieszac w plytach, ktore maja support do edo bo
i po co wyswietlalyby w ktorym banku jest edo a w ktorym nie.
Mnie sie udalo puscic nawet w tym samym banku (na pentium soyo)
dwie rozne osemki - polowe edo 60ns i polowe fpm 70ns... :)