Re: Win95 tryb zgodnosci z MS-DOS

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 29 Mar 1997 - 14:55:36 MET

Dnia 29 Mar 97 Łukasz Bajoński napisał(a) co następuje:

[...]
> /> Mam pytanko. Jak mozna usunac tryb zgodnosci z MS-DOS pod Win95 (w config'u
> /> i autoexec'u nie ma zadnych syfow). Nie pomaga ani format, ani
> /> rekonfiguracja systemu.
>
> Są syfy, są ...
> Po prostu DOSowe drivery, które nie mogą być zastąpione przez ich
> odpowiedniki 32 bit. A co konkretnie chodzi w trybie zgodności ?

Skoro człowiek pisze, że nie ma, to pewnie nie ma. I nie musi być, aby
spowodować powyższy problem. Wystarczy, że nie jest np. zainstalowane
urządzenie 'Standardowy kontroler dysku twardego IDE/ESDI'. W zasadzie winda
powinna go automatycznie zainstalować, ale warto sprawdzić.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html