Re: Dysk rwardy

Autor: Bartlomiej Miara (miarus_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 29 Mar 1997 - 15:32:16 MET

At 13:18 97-03-29 +0100, you wrote:
>Czy można w jakiś sposób zwiekszyć ilość jednostek alokacji na dysku.
>To znaczy zmiejszyć ich wielkość bez tworzenia partycji.
>
>Marcin

Nie da sie. Ale jezeli chcesz zachowac choc czesc danych, to sprobuj
uzyc programu partion magic(nie jestem pewien czy tak sie to pisze).
Najpierw musisz wykasowac dane, aby miec miejsce na nowa partycje
(np. polowe dysku). Pozniej uzywasz funkcji resize i zmniejszasz obecna
partycje. Dodajesz nowa i juz masz dwie mniejsze, z mniejszymi
jednostkami alokacji.

                        Mokrego Jajka I Smacznego Dyngusa!

Bartlomiej Miara
email:miarus_at_free.polbox.pl