Re: Struktura plików bmp, wav i avi.

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Sat 29 Mar 1997 - 00:35:55 MET

Pawel Juszkiewicz <mpec_at_tarnow.ipl.net> wrote:

>Potrzebuję opis struktury olikow bmp, wav i avi.
>Bardzo bym prosil o informacje gdzie moglbym znalezc informacje na
>powyzszy temat.
>Z gory dziekuje.
>Pawel Juszkiewicz
>mpec_at_tarnow.ipl.net

1) BMP: nic skomplikowanego, ale mozna poczytac np. Levine
"Programowanie plikow graficznych w C/C++"

2) WAV: duzo mozna znalezc w sieci, wlacznie z gotowymi bibliotekami
do obslugi

3) AVI: polecam MS Video for Windows Developer's Kit (mam, ale tylko
wersja papierowa)

Pozdrawiam,

Robert Slaski
mailto:slaskir_at_ee.pw.edu.pl