Re: Automatyczne odpowiadanie na listy

Autor: A_J_P_at_it.com.pl
Data: Fri 28 Mar 1997 - 21:11:11 MET

In <01bc3943$30c76fe0$LocalHost_at_grajewsk>, on 03/28/97
   at 08:24 AM, "Pawe Grajewski" <horacy_at_free.polbox.pl> said:

->Czy istnieje jakiś program, który automatycznie odpowiadałby na
->wszystkie listy, które otrzymam. Chodzi mi o wysyłanie tego samego listu
->do wszystkich osób, które napiszą do mnie. Najlepiej, żeby był to
->program pod MS Internet Maila, ale nie koniecznie.

W mailerach pracujacych pod OS2 zazwyczaj jest taka mozliwosc. PMMail
pozwala po testowaniu filtrem uruchomic skrypt w REXX. Jeszcze prosciej
jest w MR2 ICE gdzie jest nawet gotowy formularz (do ew. edycji)
odpowiedzi. Nie wiem jak jest w przypadku produktow M$. Pegasus Mail (pod
Winde) ma rowniez bardzo rozbudowane funkcje zwiazane z filtrowaniem i
zdeje sie, ze mozna mu cos takiego "zaprogramowac".

Andrzej J. Piotrowski
AJP Communications
A_J_P_at_it.com.pl