Re: Nakladka MMX

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 14:03:14 MET

Michal Wisniewski napisal (-a) :

> Owszem. Chodzi o Pentium MMX Overdrive.
> Nie wiem, jak bedzie w przypadku MMX, ale jesli chodzi o Pentium
> Overdrive do 486, to z tego co mi wiadomo (z literatury) to jest to
> rozwiazanie do d...

Niekoniecznie. Jest to dobre rozwiazanie choc drogie i nie zawsze dobrze
chodzi we wszystkich plytach (jesli wogole mozna go wlozyc do plyty 486 bo
nie wszystkie posiadaja odpowiednie gniazdo). Ale z drugiej strony trzeba
pamietac dla kogo sa procesory OverDrive; w komputerach markowych jest to
jedyna deska ratunku przy robieniu upgrade. Wbrew opiniom procesory ODP
sprzedaja sie calkiem dobrze (sam niedawno robilem upgrade kilkudziesieciu
IBMow w jednym z duzych bankow w Warszawie).
Z ODP Pentium na szybsze Pentium (np. MMX) nie ma tylu problemow co przy
robieniu upgrade z 486 na szybsze 486 ODP lub na Pentium ODP (mam tu na
mysli P24T).

Piotrek