Re: Problem z zapisaniem FLASH-u

Autor: Bartek Kaczynski (bart_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 12:22:43 MET

Marcin Brzozowski wrote:

> Mam płytę główna 486 SOYO 4SA W2/W5
> z chipsetem SIS-496-497/A/B-2A4IBS29C
> i nie mogę uaktualnić BIOS-u AWARD 4.50PG.
> W instrukcji od płyty stwierdza się, że BIOS jest FLASH.
> Zworka EPROM/FLASH jest wlutowana w płytę na stałe jako FLASH.
> Programik uaktualniający AWARD-a twierdzi, że nie może wyzcyścić
> kostki FLASH-u. Nie wiem co z tym fantem robić. Proszę o pomoc. Z góry
> dziękuje.
>
> --
> Marcin Brzozowski
>
> Świdnik k/Lublina
> mailto: kotlet_at_free.polbox.pl
 Po pierwsze proponuje sobie dorwac flasher od MrBios'a.
 Po drugie niektore plyty nie moga flashowac, rzeczywiscie programik
Awarda sobie z tym nie radzie mimo tego ze kostka jest Flash EEPROMEM.
 Po trzecie idz do kumpla z plyta pentium i wymien na goraca kostke i
zapamietaj ja jakims flasherem.
 Ta metoda jest ogolnie odradzana, gdyz elektronicy sie buntuja nad
biedna kostka, a praktycy sie ciesza, ze maja prymitywny programatorek.
                                _ bartek
Ps. W razie jakichs dokladnych zapytan pisz na moj @mail.

--
--------oooOOOOOO K A C Z Y OOOOOOooo----------
mailto:bart_at_free.polbox.pl &  kaczy_at_hotmail.com