Re: Ciche wiatraczki?

Autor: Marek Malinski (obwwihe_at_man.pulawy.pl)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 12:12:27 MET

Szymon Matuszewski wrote:

  Marek Malinski <obwwihe_at_man.pulawy.pl> wrote:
> O ile mi wiadomo to CD sa w szczelnych obudowach, co do 1.44 to
  raczej
> tez
> nie sa za bardzo "przelotowe"
  A próbowałeś to kiedyś rozkręcać ? Ja już kilka mam na swoim koncie.

  I w jednych i w drugich możliwości przepływu powietrza jest od groma

  i ciut-ciut.

  Simon

  Zgadz sie, ale zeby przeplyw byl na tyle silny aby wiekszosc
powietrza
wchodzila przez FDD i CD to w obudowie musialo by byc bardzo duze
podcisnienie i cala obudowa b.szczelna. Tak nie jest i dlatego CD bardzo
zadko
kurza sie tak aby to powodowalo bledy w pracy, raczej to ludzie pchaja
brudne plyty i stad koniecznosc czyszczenia CD - z praktyki okruszki,
jakies
tluste syfy, wlosy. Co do FDD to tutaj normalny kurz jest przyczyna
klopotow
czesciej ale czesto mam komputer brudny w srodku jak diabli a flopy
czyste w miare i pracuja OK.
MArek