Re: virge 3325

Autor: Konrad Olejnik (kolejnik_at_lodz1.lodz.pl)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 11:37:58 MET

kmtaboo_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Krzysztof Matula) wrote:

>Mam s3vbe20 od dosc dawna. Daje mi lo-res, ale nie w hi-colorze jak
>UNIVBE5.3a
>Nie wiem, moze sa juz nowsze wersje s3vbe20...

Dla mojej karty (Expert Color Virge 325) s3vbe20
jest DUZO lepszy niz univbe. Daje wszystkie dostepne
tryby hi-color a co najwazniejsze, kazdy program
(zwlaszcza demka, przegladarki) nie maja problemu z wykryciem
vesa 2.0. Przy driverze univbe duzo programow nie wykrywalo
trybow hi-color w ogole.

Teraz pytanie: Jakie karty graficzne maja zaimplementowany standard
vesa 2.0 bezposrednio w biosie ?

Konrad
 kolejnik_at_lodz1.p.lodz.pl I.P. i M.P.
     Technical University of Lodz