Pomocy! NT 4.0 i CD-ROM Mitsumi 2x

Autor: Sebastian Maleszewski (sebal_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 27 Mar 1997 - 18:49:07 MET

Witam!

  Mam klopot: komputer PC z CD-ROMmem Mitsumi x2 podpietym
do sterownika mitsumi (prehistoria). Pod DOSem wszystko dziala.
Pod Windows 95 (mimo, ze PnP nie wykrywa tego sterownika) po
recznej instalacji sterownika (Mitsumi double speed CD-ROM)
wszystko dziala OK. Niestety, nie mozna tego powiedziec
o WinNT 4.0 - istnieje tam sterownik do Mitsumi double speed,
ale po instalacji nie mozna mu podac zadnych parametrow,
taj jak w Windows 95 (chodzi IRQ, DMA i I/O). Mozliwe, ze
da sie te parametry jakosc ustawic, ale nie wiem jak.
Po restarcie Windows NT pisze, ze sterownik Mitsumi nie
mogl sie uruchomic. Przypuszczam, ze odpala sie z blednymi
parametrami i dlatego nie chce zadzialac. Niestety,
jak wspomnialem wczesniej, nie wiem, jak zmienic parametry
sterownika, ktory NIE JEST URUCHOMIONY (bo uruchomionego
to latwo). Natykajac na ten problem w WinNT 4.0, pierwszy
raz zatesknilem do Win95. Ale coz.
Moze ktos sie zetknal z opisana sytuacja?

                                     Sebastian Maleszewski