Re: bootromy do HP 10/100

Autor: Bartlomiej Rajwa (rajwa_at_aragorn.mol.uj.edu.pl)
Data: Thu 27 Mar 1997 - 18:23:42 MET

R. S. wrote:

> Wydaje mi sie, ze najprosciej u dealerow HP.
> Jesli zadzwonisz do HP, podadza ci dealerow, ale moze wystarczy
> krakowski System3000 ?

Dystrybutorzy (nie dealerzy) HP, tacy jak System 3000 to _ostatnie_
miejsce gdzie mozna zdobyc tego typu informacje. To tak na marginesie.
Problem jest zbyt nietypowy...

Wspomniane przez mnie bootromy wg. informacji jakie udalo mi sie
uzyskac, nie sa produkowane przez HP!. HP wytwarza tylko bootromy do
kart VG AnyLAN w wersji PCI. Podobno sa jacys niezalezni producencji
tych bootromow. Ale gdzie???

B.R.

--
                                 Bartek Rajwa