Re: Matrox kupic czy nie??

Autor: Pawel Izdebski (goth_at_slip.net)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 03:03:47 MET

>Mam dla Ciebie dobra wiadomosc: mozna to zmienic. Nie jest to wina W95
>tylko Matrox'a, ktory przeniosl te parametry do zakladki
>ustawienia(settings). Jest na niej klawisz, bodajze, properties i tam
>mozna zmieniac wszystkie parametry (dodali nawet jeszcze 1).
>Jesli bedziesz mial problemy to jutro bede wiedzial napewno (karte mam w
>domu).

Problem w tym, ze mnie wlasnie nie dolozyl nic do tej zakladki (mialem
sterowniki do miro, ktore mialy dokladac ustawianie czestotliwosci
odswierzania i tez NIC). Wiec pewnie problem jest z moim windowsem,
ale niestety przeinstalowanie nie pomoglo a formatowac partycji i
instalowac od nowa mi sie nie chce. Tu jest potzrebny dobry fachowiec
od windy, ktory wie dlaczego nie chce sie nic dolozyc to tej zakladki.

                                                Goth

       Pawel Izdebski
       IRC: Goth
       E-mail: goth_at_slip.net