Re: ***HELP***

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Thu 27 Mar 1997 - 13:35:25 MET

On 27 Mar 97 at 12:13, Krzysztof Kowalczykowski wrote:
[...]
> Mam twardy Fujitsu 2,5Gb, od razu mowie ze chodzi swietnie jako server
> Linuxowy:)
> Mam klopoty z poprawnym wykryciem jego wielkosci w BIOSie Awarda
> Parametry wykrywa poprawnie tz.
> 4982 16 65535 4981 63
> ale wielkosc caly czas wali:
> 436MB
> O co tu kurde chodzi?

Stare BIOSy pokazuja pojemnosc modulo 2GB - taka ich uroda;
autodetect ustawia parametry, ktore pozwola chodzic takiemu
dyskowi bez problemow z pelna pojemnoscia, mimo, ze melduje
tylko ta resztke. W kazdym razie w znanych mi przypadkach.
   Z propozycji konwersji trzeba wybrac LBA. Dla DOSu partycje
rzecz jasna do 2GB...

> Dla czlowieka, ktory rozwiaze problem jest konto:)
  ???

                                Pozdrowienia, Adam