Re: Dysk FUJITSU 2,5 G

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Thu 27 Mar 1997 - 12:15:54 MET

> dokladnie tak.
> Na mailingliscie OS2-L trwa wlasnie dyskusja n/t sprzet-marzenie
> i osoby ktore maja najwiecej doswiadczenia optuja za HD Micropolis
> i wlasnie Fujitsu. (na amerykanskim rynku Fujitsu sprzedaje swoje
> dyski z 5-cio letnia gwarancja! wiec zlom to napewno nie jest)

oczywiscie. mam fujitsu 2.5 gb. kupilem go miedzy innymi po przeczytaniu
zbioru opinii dostarczonego
przez znajomego. opinie pochodzily z list dysk. z usa. najczesciej mowiono
o f.2.5gb jako *excellent*.
na normalnym rynku dyski te maja 5-cio letnia gwarancje. afaik california
sprzedaje je z
gwarancja 3 letnia. wiec zlom to raczej nie jest.
z dysku jestem zafowolony. nie jest glosny (wedlug mnie) - w zasadzie
wydaje z siebie cichy swist
co chyba jest sprawa naturalna. mam niemile wspomnienia z posiadania
caviara 1.6 gb - wyl niemilosiernie.
moze dlatego zrazilem sie do wd'kow ...
moze osiabi nie sa rewelacyjne .. ale zamontujcie sobie dwa takie dyski na
raidzie. przy gwarancji 3 lata (lub 5) mozna zaryzykoiwac. a szybkosc jest
.. *excellent*.
nie zrobil bym tego z caviarem. byc moze nowsze dyski juz nie padaja jak
muchy ale ...
raczej nie kupie.
poza tym jest w miare tani.

pozdrowka
m. s.

--
    ~~~ ~~~~ ~~~ /\O ~~ ~~ (_  phone:22-347804