Re: softwareowy wylacznik

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Thu 27 Mar 1997 - 08:02:10 MET

Andrzej Paszkowski wrote:

> Marek Sokol <msokol_at_polbox.pl> napisał(a) w artykule
> <01bc395e$fa17bce0$LocalHost_at_savage>...
>
> Adax sprzedaje teraz komputery ATX, ktore maja wlacznik zasilania soft
> touch.
Dell też.
Generalnie jest Ci chyba potrzebna obudowa typu green. Np. Win95 potrafi
wyłączyć komputer, jak mu się da "zamknij system". Delle mają jeszcze
inną ciekawą funkcję (w Biosie): możesz zażyczyć sobie automatyczne
włączanie o zadanej godzinie.
Ja mam tak: przychodzę do pracy, a komputer już nagrzany :)

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)