Re: software -- mail reader

Autor: Piotr Sut (transam_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 23:12:55 MET

Michal 'CeFeK' Cegla I <cefek_at_urgentmail.com> napisał(a)

> Jakiego uzywacie mail readera? Chodzi mi o dobry prog pod W31, ktory
> _nie_ ma problemow z file-attachami (Eudora ma -- nie wysyla (timeout)
> i free agent tez, to samo z odbieraniem, a Netscape Navigator jest...
> hmm... niezbyt wygodny i szybki :-P).
> Prosze o wskazowki, ale PEWNE. Zalezy mi na tych file-attachach.

Z tym timoutem to nie tak. Musisz sobie zwiekszyc wielkosc (sic) pakietu w
winsocku i bedzie szlo jak burza - mialem ten sam problem. Nie powiem ci
dokladnie jaka wpisac wartosc i jaki to byl trzyliterowy skrot, bo z
trumpeta pamietam tylko ikonke (w W95 jest troche prosciej), pamietam tylko
ze cos trzeba zmienic w jednym z dwoch dostepnych okienek setupu - miej to
na wzgledzie. Poza tym w starej windzie Eudora jest najwygodniejsza i
przyjmuje Maca (BinHex), Pegasus za to ma mozliwosc filtrowania poczty ale
jest jakis pokraczny.

Piotr