Re: poczta, newsy, etc. offline

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 19:27:30 MET

On Wed, 26 Mar 1997 17:44:15 +0100 (CET), Rafa Neska wrote:

>Dnia Mon, 24 Mar 1997 14:16:56 +0100 , Grzegorz Wnek
><virek_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisa (a):

>O dosie powinienes raczej zapomniec jesli chcesz w pelni wykorzystywac
>Internet i jego dobrodziejstwa. No i MUSISZ kupic modem :-)

Odpowiedz nie na temat.
Nie bylo pytania o "korzystanie ze wszystkich dobrodziejstw internetu"
lecz o mail i news off-line.
Pod DOSem jest cala masa tego typu rzeczy, dobrych, kolaudowanych
latami w srodowiskach FIDO i BBSowych.
I modemu tez nie musi kupowac, bo mozna przynosic poczte/newsy do domu
na dyskietce czytac sobie spokojnie, na niektore odpowiadac, a potem
messagebase (jakies tam squish'e czy inne QWK) zaniesc na uczelnie.

to tyle w formalnym wzgledzie, o szczegoly trzeba sie zwrocic do kogos
innego, bo ja nigdy sie tym nie zajmowalem

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi