Re: Dlaczego Windows? Off-topic...

Autor: Andrzej Lewandowski (alewando_at_weseley.com)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 15:43:02 MET

Artur Flinta wrote:

> On Wed, 26 Mar 1997, Pawel Paroń wrote:

> Ja ze swojej strony moge tylko dodac, ze komputer IBM RS6000 stojacy na
> AGH (postawiony na AIX) codziennie ma na karku ok 10 x-terminali i 100
> zwyklych terminali tekstowych, specjalnych roznic podczas pracy w sieci
> nie widac, niezaleznie czy jest 5 czy 100 uzytkownikow

Hm... Albo mamy inne komputery, albo inne aplikacje... Moja aplikacja
ma rozmiar 45MB, co przy 64MB pamieci powoduje ze pamiec virtualna ma
duzo
do roboty. Niestety, cos jezt zle z pamiecia virtualna - po pewnym
czasie "zjada" cale dostepne zasoby i nie da sie nawet zrobic "ps"
zeby potem zrobic "kill". Nie jest to "memory leak" w aplikacji,
bo TA SAMA na NT nie powoduje zadnych klopotow. Byc moze wiele malych
aplikacji puszczanych jednoczesnie nie powoduje tych problemow.
Aplikacja to jest server ktory powinien chodzic bardzo dlugo.
Problemy pokazuja sie po ok 20 godzinach.

Mamy dostac nowy komputer + nowy system, to zobaczymy...

A.L.