Re: Dlaczego Windows?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 03:05:51 MET

On Tue, 25 Mar 1997 18:32:24 +0100 (CET), Piotr Tauzowski wrote:

>zadnych mostach.A wasz problem polega na tym, ze zapomnieliscie
>jak nazywa sie ta lista dyskusyjna. Ja piszac staram sie zachowac
>skale problemu do zastosowan na komputerze PC. A wy to tak:
>Jeden pisze o Konferencji u Boeniga, drugi o systemach zarzadzania
>ruchem lotniczym, trzeci o obliczaniu pogody (nawet sie przyznaje, ze
^^^^^^^^^^^^^^^^^
>tego sie nie liczy na PC)

o przepraszam! moje programy chodza na pecetach.
(z wygladu to nie sa pecety, bo sa wbudowane w calosc maszynerii,
ale to naprawde sa pecety - zwykle seryjne karty matki, zwykle
seryjne karty wideo etc, niezwykle to maja chyba tylko klawiatury...
nawet system operacyjny jest najzwyklejszy na swiecie: DOS.
[teraz dopiero rozpoczynam przenoszenie tego na OS/2], mimo iz np.
w programie master chodzi 12 task'ow (multitasker tez sam napisalem) )

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi