Re: Emulator Mac'a

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 11:13:27 MET

dwl2_at_mail.usoms.poznan.pl napisał(a) w artykule
<333958DB.300A_at_mail.usoms.poznan.pl>...
> Czy jest jakis emulator Macintosha na PC? Prosze o informacje nt.
> nazwy/firmy/jakosci dzialanie/wymagan.
> Dzieki.
> rafalalt_at_free.polbox.pl

Wiem na pewno o jednym - nazywa sie to cudo Executor i dostepny jest w
wersji shareware. Polecam jak najwyzsza wersje, tzn. pow. 2.0
Program ten emuluje System 6, ale daje sie uruchomic niektore programy z
Systemu 7. Niestety, sposob obslugi w niewielkim tylko stopniu przypomina
obsluge Maka, a wiekszosci bardziej zaawansowanych programow nie daje sie
odpalic. IMHO, bardziej moze oplacac sie kupienie Maka, tym bardziej, ze
tansze modele mozna juz kupic ponizej 1000 PLN.

Wesolych Swiat zycze i pozdrawiam,

--
Marcin Jedrysiak
E-mail:		jedrys_at_it.com.pl