Re: Ciche wiatraczki?

Autor: Marek Jedlinski (eristic_at_gryzmak.lodz.pdi.net)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 02:02:33 MET

On 22 Mar 1997 10:34:31 GMT, "Bart Strozek"
<strozek_at_dingo.if.pw.edu.pl> napisal:

> Czy ktos moze mi powiedziec jakie coolery do Pentirum NA PEWNO
> nie beda po
> kilku tygodniach warczaly?

Moj warczal. Warczal jak silnik starego Jelcza na luzie na wysokich
obrotach (takiego calkiem starego Jelcza - z oblymi naroznikami
nadwozia :) - a w dodatku kiepsko chlodzil i windoza 95 padala srednio
co godzine (Fatal Exception Error 0D, piekny niebieski ekran jak sie
patrzy). Wymienilem na jakis tajwanski no-name polecony mi przez
czlowieka, ktory takie wlasnie montuje do AMD-kow, ktore sie jakoby
grzeja niemilosiernie. Nie warczy, windoza nie padla od tamtej pory
ani razu - dwa miesiace!

(Cooler jest no-name oprocz tego, ze na pudelku ma stylizowana zielona
litere "A". Pudelko to osobna historia - rozesmiany facet wynosi z
morza na ramionach rozneglizowana panne - w kiosku Ruchu tego typu
sztuka zdobi pudelka z napisem "3 sztuki - Uzywac tylko raz" :)

marek jedlinski

--
Marek Jedliński  (Klucz publiczny PGP/finger)
UŁ, Instytut Anglistyki, tel/fax (42) 366337