Re: cd-rom 12x

Autor: Emer Manix (rozpedek_at_us.edu.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 22:10:26 MET

Rafal Kurianowicz <kurian_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote in article <5gr06o$jc5_at_info.nask.pl>...
>[....]
> Zgrywanie scierzek audi (bitowo) wymaga dysku SCSII (tak przynajmniej
> slyszalem)
Cześć!
Myślę że 'niedokładnie' słyszałeś... Dyski SCSI potrzebne są do
NAGRYWANIA dźwięku (na żywo albo z taśmy). Tak samo do
wideo cyfrowego. Dokładniej mówiąc to potrzebne są specjalne
dyski Audio-Video (AV) a te są tylko SCSI. Ich 'specjalność'
polega na tym że nie mają przerw w transmisji (przy kalibracji
termicznej). Ale jak się kalibrują to prawdę mówiąc nie wiem...

BTW czy ktoś ma jakieś informacje o dyskach AV (SCSI)
innych producentów niż Micropolis?
Interesuję mnie takie do wideo - ale szybkie audio też!

Pozdawiam

Mariusz P. Rozpędek rozpedek_at_us.edu.pl
Rzeczywistość którą Dokładnie można opisać za pomocą słów
nie jest prawdziwą Rzeczywistością.