bylo:aktualizacja biosu-h...Wielkie dzieki!!

Autor: Piotr Kalmus (abcd_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 22:05:56 MET

Znalazlem opisywany program i uaktualnilem Bios!!!!
Zdziwila mnie tylko jedna rzecz,a mianowicie moja plyta-ABIT SM5-nie ma
blokady zapisu Biosu zworka!!!!!!
Uaktualnilem bios bez rzadnej zworkologi!!!
I jeszcz jedno:po zakonczeniu wgrywania nowego biosu program nie
zakomunikowal zakonczenia operacji tak jak sie spodziewalem,tzn.jakas
informacja w stylu "any key to rebot"itp...,po prostu przestal
wgrywac!!Serce mi na moment stanelo!!
Po resecie okazalo sie ze wszystko is ok!!
Dzieki za postingi!!
Heja!!

PS.Napiszcie czy to zakonczenie aktualizacji to normalne?(uzyty program to
AWDFLASH.EXE)

--
              ^   ^
            ( @ @)