Re: AMD i sysinfo

Autor: Marcin Rosiek (mrosiek_at_bobo.ds5.agh.edu.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 22:07:04 MET

[Andrzej napisal:]
> Wlasnie wstawilem do plyty asus T2P4 v.3.10 procka AMD K-90 (ozn. jako
> AMD-SSA/5-90ABQ). Wyczytalem gdzies, ze jest to pierwsza wersja tego CPU.
> Chodzi o to, ze przy probie odpalenia sysinfo wywala blad dzielenia
> przez zero i wszystko wisi.
[ciach...]

Zgadza sie, ja mam AMD K5 133 i tez wywala mi przy starcie sysinf'a
pod Dos'em, natomiast pod Win95 uruchamia sie?!
Raz tylko udalo mi sie uruchomic sysinfo pod Dos'em, ale to byl chyba
cud - drugi raz juz nie poszlo. :-)
Upgrade BIOS'u chyba nie pomoze.

[ciach...]
> Przy czyms takim jak Win NT (w planach) moze to
> miec troche wieksze znaczenie.
Wydaje mi sie, ze przy NT nie powinno sie cos takiego zdazac, mialem
zainstalowanego NT'ka i wszystko chodzilo bardzo dobrze.

> Sprawa z innej beczki jest format plikow *.dtt
> Sa to jakies image dyskietek, ale nie wiem czym je odczytac (moze jakies
> DiskDupe, czy cos podobnego). Na pewno ktos takie cudo juz widzial.
Nie widzialem co prawda nic takiego, ale zobacz jaka strukture ma ten
plik, jezel dane nie sa skompresowane, to po pominieciu naglowka,
mozesz dostac sie do srodka. Popatrz na opis sposobu zapisu danych na
dyskietce (FAT)

Pozdrawiam
Marcin

Marcin Rosiek: e-mail:mrosiek_at_bobo.ds5.agh.edu.pl
AGH - wydzial EAiE - informatyka
Skromnosc zdobi mezczyzne,
ale prawdziwy mezczyzna nie powinien sie zdobic.