Re: Dlaczego Windows?

Autor: Piotr Tauzowski (ptauz_at_omk.il.pw.edu.pl)
Data: Sat 25 Jan 1997 - 19:27:56 MET

> Ciekawe jak to jest... Ja sie nie wypowiadam na temat budowy
> mostow ani kladzenia kolei zelaznej, bo sie na tym nie znam.
> Jak sie bede wypowiadal, w szczegolnosci w towarzystwie ktore
> sie na tym zna, to sie tylko osmiesze. Niejaki Tauzowski zas,
> ponoc specjalista od mostow, drog zelaznych itp. zamiast wypowiadac
> sie na ten tematy na ktorych sie zna, wypowiada sie na temat
> inzynierii programowania, o ktorym to temacie ma nie tyle pojecie
> zerowe, co ujemne (a moze nawet urojone?...). Kazdy esej
> Tauzowskiego zawiera tyle glupot, ze nalezaloby na niego odpowiedziec
> [...]

Nie wiem skad te informacje ja studiuje na Teorii Konstrukcji a nie na
zadnych mostach.A wasz problem polega na tym, ze zapomnieliscie
jak nazywa sie ta lista dyskusyjna. Ja piszac staram sie zachowac
skale problemu do zastosowan na komputerze PC. A wy to tak:
Jeden pisze o Konferencji u Boeniga, drugi o systemach zarzadzenia
ruchem lotniczym, trzeci o obliczaniu pogody (nawet sie przyznaje, ze
tego sie nie liczy na PC) Jak to sie ma do pc PC? Gdybym byl zapisany
na liste dyskusyjna poswiecona numeryce to bym spokojne czytal i nie
zapieral glosu.A Ty jestes na liscie PECET i wyjezdzasz s
zagadnieniami wogole nie mieszczacymi sie w ramach tej listy
dyskusyjnej i jeszcze zarzuczsz mi glupote. Jak sobie uswiadomisz ze
tp jest lista poswiecona komputerom PC to w tym kontekscie moje listy
nie chyba taka glupota.