Re: Informatyka w amerykanskich bankach

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 15:50:56 MET

lbajon_at_sgh.waw.pl (=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?=) wrote:
>osocha_at_mech.pk.edu.pl (Przemyslaw Osocha) wrote:

>/> OK, ale jesli tak uwazasz, to Twoja kontra , ze teksty po angielsku sa
>/> nie do przyjecia nie jest odpowiedzia tylko zaslanianiem sie.
>/> Rozumiem, ze myslisz, iz jakas notka o driverach lub Win95 mogla by
>/> byc po angielsku, a tylko odpowiedz nt. OS/2 nie moze?

>Oczywi=B6cie =BFe nie, po pierwsze doskonale sam wiem sk=B1d =
>=B6ci=B1gn=B1=E6
>drivery do mojego sprz=EAtu,

teraz to ja nie rozumiem
co to ma do rzeczy, ze Ty wiesz gdzie sobie szukac driverow?

>po drugie wyra=BCnie napisa=B3em =BFe =
>rzucanie
>angielskich tekst=F3w na list=EA jest troch=EA bez sensu - niezale=BFnie =
>od tematu.

No, tu nie dojdziemy do porozumienia, kazdy ma prawo do swojej opini,
ja uwazam, ze rzucanie angielskich tekstow ma jak najbardziej sens.
Choc zgodze sie, ze nie nalezy z tym przesadzc.

>/> przeciwnie, uwazam, ze wiekszosc listowiczow bez problemu sobie radzi
>/> sobie z podobnymi tekstami.

>wiem, ....

No widzisz! Sam wiesz, ze ludzie na liscie radza sobie z angielskimi
tekstami, wiec co w tym zlego? po co robic polowanie na czarownice?

 Przemek

Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl

Cracow University of Technology
al. Jana Pawla II 37, PL-31-864 Krakow, Poland
tel: (+48+12) 480555 ext.3480, fax: (+48+12) 484436