Re: virge 3325

Autor: Artur Miron (amiron_at_crosscomm.com)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 12:58:24 MET

Radoslaw Poplawski wrote:

> Sluchaj, czego Ty wlasciwie chcesz od tego monitora? Co to znaczy -
> chce miec w dosie 1024x768? Co to znaczy "nie ma przeplotu i nie
> wydoli na 72Hz" ? - toz to sprzecznosc.

OK masz racje. Chodzilo mi o to ze jest to monitor tylko z przeplotem i
zrywa synchronizacja przy czestotliwosci 72Hz.

> PS. Uzyj QPV i programu vesa2cfg.exe, nastepnie podejrzyj wygenerowany
> plik cfg - dowiesz jakie tryby mozesz uzyskac w dosie ze swojej karty.
> A co do monitora - to podaj jego max. czest poziomoa (w kHz) - to sie
> cos wymysli.

Nie pamietam jaka jest czestotliwosc pozioma ale jest to monitor o
nazwie SUPERAMA kupiony jakies 4-5 lat temu. Wtedy mial dobry performace
jakosci do ceny.

Mysle ze nie ma znaczenia co pokazuje vesa2cfg.exe bo trybu 1024x768
moge uzywac pod Win a nie sadze ze korzysta on z innej vesy niz ta ktora
jest fizycznie na karcie. (chyba ze sie myle). Oznaczaloby to ze tryb
1024x768 z przeplotem powinienem uzyskac w dowolnym programie graficznym
pod DOS np. QPV, QPG, CSHOW, DISPLAY, SEA itd. Przy uzyciu dostarczonego
z karta s3refresh-a nie jestem w stanie tego zrobic.