Re: Zamiast W'95

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 20:12:17 MET

In pl.comp.pecet Arkadiusz Grzelczyk <magsys_at_lodz.pdi.net> wrote:
> Ktos mi ostatnio poradzil abym sie "przesiadl" z W'95 na linuxa a
> jako nakladki graficznej uzyl Red Hat lub Debian. Czy ktos z
> szanownych listowiczow wie (co to jest) i jak to sie zachowuje?

Redhat i debian to nie sa zadne nakladki graficzne, tylko nazwy
konkretnych dystrybucji Linuxa. Obie zawieraja X window system
jako srodowisko graficzne. Uprzedzajac pytanie, Linux w niewielu
rzeczach przypomina winde i nie pada tak czesto, jak rowniez
nie zachowuje sie nieobliczalnie. Niestety (lub na szczescie,
zalezy jak na to patrzec) wymaga od uzytkownika wiekszej swiadomosci
co sie chce zrobic i jak. Ale majac taka sygnaturke powinienes
byc z niego zadowolony :)

--
Pawel Krawczyk  .  Politechnika Krakowska  .  CETI S.C. . Fido 2:486/23
http://www.ceti.com.pl/~kravietz/  .  PGP fingerprint: F00B602435AC9521