Re: XWindows on PC

Autor: Bart CZARnobyl (czar_at_o1.mak.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 20:54:17 MET

Szymon Jachim (simo_at_free.polbox.pl) wrote:
: Poszukukuje XTerminala/XWindows emul. pod windowsy 95/NT/3.11.Do polaczenia
: z systemem UNIX (AIX).

: Z gory dziekuje za podanie URLa lub informacji. Thanks.
: Ewentualne uwagi na temat instalacji mile widziane.
        Kiedys wypelnilem foremke na stronie:
www.exodustech.com zeby sie dolaczyc do programu ewaluacyjnego...
myslalem ze mi cos mailem podesla, albo daja wejscie na komputer ftpkiem,
a tu ze stanow przychodzi ladna paczka z instrukcja i kompaktem...
Program umozliwia cos innego nic chcesz: na Windows NT leci serwer
aplikacji windowsowych ktore mozesz odpalac na XTerminalu przez rsh...
pomysl moim zdaniem zajebisty, tyle ze program dziala na NT 3.51 patch
level 5 :))))
I oczywiscie na NT 4 jaki mam w robocie nie dziala... tak ze nawet tego
nie potestowalem, a mysle ze jest to duzo lepsze jest odpalanie
programow windowsowych na xterminalu niz emulacja xterminala na windowsach

--
Bartek Czardybon