Re: Dysk FUJITSU 2,5 G

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 16:24:08 MET

On Mon, 24 Mar 1997 13:49:45 +0100, bolek <S_hryma_at_adam.mp.pw.edu.pl>
>Posiadam dysk fujitsu od miesiaca i jak dotad nie mialem z nim
zadnych
>problemow. Pisze ten list gdyz niedawno byla dyskusja na ten temat.
>Stwierdzono ze dysk ten to zlom. Musze sie przyznac ze nie mam powodu by
>potwierdzic te zarzuty.

> Checkit ver 3.0
> Transfer 2465.9 KB/s
> Sredni czas 9.7 ms
> Track to .. 4.3 ms
>
> PC-Config ver 8.31
> Linear read .. in 2883 KB/s

Hm, checkit wiadomo, nie docenia, PC-Config'a nie uzywalem, ale jesli
ten 'linear read' faktycznie wynosi tyle ... to dysk na zlom.

Sprawdz go Coretestem 3.3, albo copy dlugi_plik nul /b ze stoperem
w reku. dlugi to tak powiedzmy 100MB.

Bez 5MB/s to nawet nie pisz ze masz taki dysk.

J.