Infrared port

Autor: jerzy_szymanski_at_gtech.com
Data: Mon 24 Mar 1997 - 23:38:15 MET

Czesc,

Mam taki problem, nie moge nijak zmosic port podczerwony do dzialania. Mam
noteboka Toshiby i chcialem uzyc tego portu w NC ale nawet tak nie idzie.
Jest wlaczony, w setupie pokazuje sie, NC nie krzyczy ze nie moze otworzyc
portu (jak w setupie go wylacze to krzyczy oczywiscie) probowalem na 2400,
9600 i tak az do 900000 - taka szybkosc jest przewidziana w Hyper Terminalu
i nic. Wydaje mi sie, ze ustawienia mam dobre bo w ustawieniach systemowych
nie mam nigdzie wykrzyknika, a przy porcie IR jast napisane, ze nie ma
konfliktow i jest OK.
To juz k.... nie wiem co robic. Czasem wlasnie taka lacznosc jest mi
potrzebna - nie trzeba wtedy miec kabli.

Wdzieczny bylbym za pomoc,
Jurek