Re: Chip na Shuttlle Sound System 48

Autor: Przemyslaw Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 09:56:51 MET

Michal Bien wrote:

> Czy ktos moze wie na jakim chipie Opti oparta jest karta
> Shuttlle Sound System 48 (starszy typ sprzedawany ok. 2 lata temu, nie 3D)
> Wiem, ze zawiera uklad przetwornika analogowo-cyfrowego Analog Devices
> AD 1845 i chip Opti 82C9xx gdzie xx=29-36. Chce sciagnac opis techniczny
> ukladu z serwera OPTi, ale na moim ukladzie zatarte sa ostatne 2 cyfry.

>-ciach-<

Shutle mial chip 82c929 lub 930 - widzialem i takie i takie.
Ja mam karte Expert Media na 929 i jest ok.
No..moze poza tym ze driverkow pod 95 dzialajacych nie mam.

Pozdrowionka

P.s. A tego sndinit /b wielkosci 500 kb to sie chyba nie da uniknac.

--
Przemyslaw Raczek
Polskie Radio S.A. - Informatyka